Första avsnittet av Motorjournalen Play publicerat.

Det är alltid lite spännande när man ska klicka på den där publicerings knappen. Att låta omvärlden ta del av något som är väldigt personligt. Något som man lagt ner väldigt mycket tid, tanke, omsorg och arbete för att slutföra. Tänk då när man får möjligheten att skapa något tillsammans med en person, som man sedan tidig barndom har skådat på tv apparaten och sett upp till under många år. Känslan av blandad star struck och pressen att bära fanan vidare av Motorjournalen Play. Kan man lugnt säga har varit en resa och utmaning i sig självt.

Men många nya idér och tankar har vi tillsammans med Peter Sundfeldt tagit ett omtag kring Motorjournalen Play, för att tillbringa våra bilintresserade åhörare, intressanta historier och biltester. Med ett kärt återbesök av den klassiska ljud vinjetten och logotyp animation, hoppas vi att väcka många bilentusiaster och deras minne tillbaka igen när Motorjournalen fanns listad på TV-tablåerna under Kanal 5.

I samband med avsnittet inleds även vår kampanj tillsammans med Oljemagasinet och Guldbiljetten.

Joakim Tagesson

I am the Creative Director and founder of Digifi. I’ve been devloping websites since 2010.

https://www.digifi.se/
Föregående
Föregående

NukedPolo i samarbete med Nuke Performance

Nästa
Nästa

Ny hemsida för Lejonet & Björnen