Inspirerande filmer med KA Olsson & Gems

Vi börjar 2022 med att leverera två filmer till KA Olsson & Gems, och denna gången till deras display & dekor avdelning. Nu har vi gjort filmproduktioner till samtliga avdelningar hos KA Olsson & Gems. Vilket vi är jättestolta över! Vad som började vårt samarbete för drygt ett år sedan med ett lite stressigt möte, för en mässa som skulle bli digitalt presentation.

Produktionerna tog start hos KA i deras lokaler och ett kundmöte tar vid. Tanken är att visa upp processen och kundresan. Visa upp helheten i tjänsten allt från prototyp till lagerhållning. Filminspelningen tog plats på flertalet hos KA’s fantastiska leverantörer, vi hade möjligheten att hänga med under tillverkningsprocessen för att kunna på bästa sätt illustrera processen i filmen.

För att ytterligare förstärka KA’s tjänster har vi skapat en hel del animationer som lyfter budskapet och de olika områdena. Ta del av de filmerna vi producerat nedan:

Är ni också intresserade av liknande tjänster för ert företag?

Kontakta gärna oss genom att skicka ett meddelande på vår kontakt sida.
Så tar vi upp kontakten och ser vilka tekniska behov ni behöver ha hjälp med.

Livesänt auktionssnack med Bilweb Auctions

Söderens erhåller ny digital närvaro