Guldbiljett kampanj för Oljemagasinet

Nu rullas Guldbiljett kampanjen igång över hos oljemagasinet.se! Vi har tillsammans med Oljemagasinet och Motorjournalen tagit fram kampanjkoncept och material underlag i form av filmproduktion och fotografering.

Kampanjen kommer att vara aktiv ungefär ett år och ge vinnarna möjligheten att vinna en livstidsförbrukning av olja till sin bil. Alla lyckliga mottagare av biljetterna kommer vinna ett paket med motorolja till sin bil. Vinnarna kommer att utses genom ta bild på sin bil och tagga Oljemagasinet. Man har även möjlighet att få en guldbiljett om man har gjort en order i webbshoppen.

I samband med kampanjen rullar vi även ut Toyota Yaris GR avsnittet, som vi producerat ihop med Motorjournalen där de går in som en samarbetspartner i avsnittet, och får reklamexponering för kampanjen.


Kampanjbilder


Är ni också intresserade av liknande tjänster för ert företag?

Kontakta gärna oss genom att skicka ett meddelande på vår kontakt sida.
Så tar vi upp kontakten och ser vilka tekniska behov ni behöver ha hjälp med.

Joakim Tagesson

I am the Creative Director and founder of Digifi. I’ve been devloping websites since 2010.

https://www.digifi.se/
Föregående
Föregående

Nya produktbilder för Nuke Performance

Nästa
Nästa

NukedPolo i samarbete med Nuke Performance