Whiskyglass fyllda filmer med Lejonet & Björnen

Grymt kul att få vara med i starten på YouTube kanalen för Lejonet & Björnen. Först ut är våra produktioner för deras nya Limited Edition No 2 glass, med smak av whisky- som de i samarbete med Mackmyra och deras svensk ek whisky smaksatt glassen med.

Med den fantastiska miljön ute hos Mackmyras och deras sjölager, är förutsättningarna för att skapa varma och trevliga filmer helt optimalt. För att sedan fylla rutan med radarparet Anders & Eric gör det hela ännu bättre!

Tillsammans har vi skapat tre stycken filmer, den första filmen är en välkomstfilm till deras ny startade YouTube kanal. De två andra filmproduktionerna är skapade i samband med Lejonet & Björnens andra limited edition glass, som denna gången tillverkades i samarbete med Mackmyra och deras svensk ek whisky.

Filmerna berättar hur Anders & Eric har samarbetat under framställandet av denna glassen. Anders går även in på hur han gått tillväga för att smaksätta glassen. Sist men inte minst så ska ju glassen så klart provsmakas och njutas av!

Välkomstfilm för YouTube kanalen.

Historien bakom whiskyglassen.

Smakprovning av whiskyglassen.

Lite bilder från produktionen

Några ord från Lejonet & Björnen själva:

Är ni också intresserade av liknande tjänster för ert företag?

Kontakta gärna oss genom att skicka ett meddelande på vår kontakt sida.
Så tar vi upp kontakten och ser vilka tekniska behov ni behöver ha hjälp med.

Värmande musikvideo producerad tillsammans med Emelie Wilhelmsson

Design uppdatering för Car Care Products etiketter