Pressmeddelanden
Häng med oss i våra senaste händelser och leveranser.
Livesänt auktionssnack med Bilweb Auctions
Att kombinera livesändning med en auktionslista som öppnar upp för entusiaster att lägga sina bud, har varit fantastiskt roligt att genomföra.
Inspirerande filmer med KA Olsson & Gems
Vi börjar 2022 med att leverera två filmer till KA Olsson & Gems, och denna gången till deras display & dekor avdelning. Nu har vi gjort filmproduktioner till samtliga avdelningar hos KA Olsson & Gems.
Söderens erhåller ny digital närvaro
Tillsammans med Tobias på Söderens El har vi tagit fram en helt ny hemsida! Under väldigt lång tid har det endast varit en “Under konstruktions“ sida
Motorjournalen Play får en ny hemsida
I takt med att vi producerar filmer för Motorjournalen Play, har vi även nu tagit fram en ny hemsida. Detta är första steget i att växa varumärket och skapa en egen plattform att publicera artiklar & våra filmer på.
Nya produktbilder levererat till Nuke Performance
Återigen har vi fått förtroendet från Nuke Performance att skapa nya produktbilder till deras nya produkter! Denna gången är det bränslesensorer, bränsletank & ett racing airjack paket som tar plats i studion!
Ny grafisk identitet för Domiworks Engineering
Domiworks har uppdaterat sin grafiskaprofil tillsammans med oss. Vi har utgått från deras befintliga logotyp men har infört en del justeringar och uppdateringar.
Välgörenhets hemsida åt Tusafishe i samarbete med Koljern
Tusafishe är en organisation i Uganda som arbetar för människors hälsa och miljö genom att installera vattenfilter. Vi har tillsammans med Koljern hjälpt Tusafishe på traven med ett nytt ansikte utåt i form av en ny hemsida.
Digifi startar nytt utvecklings dotterbolag
Det är med glädje och stolthet som jag kan presentera vårt nya dotterbolag Digifi Development AB. Sedan början av 2020 har tankarna florerat hur vi ska kunna ta våra hemside produktioner till nästa nivå.
Digifi producerar filmer tillsammas med Motorjournalen Play
Digifi ihop med Peter Sundfeldt ska producera Motorjournalen Play filmer för Motorjournalen Play’s YouTube kanal.
Pratstund kring klassiska bilar som ska gå under klubban
Vi fick äran att hjälpa de entusiastiska människorna på Bilweb Auctions, med att göra deras första auktionssnack inför deras sista auktion för året.
Vi stöttar Baprun med ny hemsida
Vad som började med ett gympass slutade med att två personer slöt samman med sina initiativ. Vi lyssnade vi föreslog och vi exekverade.
Värmande musikvideo producerad tillsammans med Emelie Wilhelmsson
Äran att få vara med och producera den första musikvideon för Emelie Wilhelmsson är enormt stort! Att få förtroendet att skapa något som ligger Emelie så nära hjärtat, är något som vi värderar väldigt högt.
Whiskyglass fyllda filmer med Lejonet & Björnen
Grymt kul att få vara med i starten på YouTube kanalen för Lejonet & Björnen. Först ut är våra produktioner för deras nya Limited Edition No 2 glass.
Design uppdatering för Car Care Products etiketter
Version 2 av designen för Car Care Products bilvårdsprodukter börjar nu fylla hyllorna - Äntligen! Målsättningen med den nya ettiketten är att underlätta för konsumenterna.
Guidefilmer tillsammans med Oljemagasinet
Vi fick i uppdrag att ta fram en marknadsplan och upplägg för att producera filmer åt Oljemagasinet. Första delen i upplägget innebär att vi ska producera tre stycken guidefilmer med olika teman för Oljemagasinets egna YouTube kanal.
Nya produktbilder för Nuke Performance
Äntligen fick vi möjligheten att hjälpa Nuke Performance! I något som länge har legat och dinglat, vi har länge haft en relation och kreativ dialog med personerna bakom Nuke.
Guldbiljett kampanj för Oljemagasinet
Nu rullas Guldbiljett kampanjen igång över hos oljemagasinet.se! Vi har tillsammans med Oljemagasinet och Motorjournalen tagit fram kampanjkoncept och material underlag i form av filmproduktion och fotografering.
NukedPolo i samarbete med Nuke Performance
Det är med glädje jag kan presentera att vi på Digifi i samarbete med Nuke Performance och bilbyggaren Robin Tagesson.
Första avsnittet av Motorjournalen Play publicerat.
Det är alltid lite spännande när man ska klicka på den där publiceringsknappen. Att låta omvärlden ta del av något som är väldigt personligt.
Ny hemsida för Lejonet & Björnen
Vi har levererat ny hemsida för Lejonet & Björnen! I samarbete med mediabyrån Motherland har vi skapat ett nytt utseende och upplevelse för Lejonet & Björnen på webben